Årsmøtet 2019.

Oslo-områdets Elghundklubb avholdt sitt årsmøte i Bjørkesalen på Aalgaard i Sørum. Det møtte 40 medlemmer til en hyggelig kveld med mye drøftelser om elghund avl og jakt. I tillegg til ordinære årsmøtesaker vedtok årsmøte nye vedtekter for klubben. NKK og Norske Elghundklubbers forbund hadde utarbeidet maler for nye vedtekter som klubber tilsluttet NKK var pålagt å følge for sine nye vedtekter. Årsmøtet vedtok enstemmig de nye vedtektene etter forslag fra styret. Styret hadde brukt mye arbeid på de nye vedtekten gjennom året for å få disse i en positiv orddrakt som motiverer til medlemskap.

I henhold til de nye vedtekten var det tilstrekkelig at all innkalling og kommunikasjon med medlemmene kunne foregå elektronisk. Det var til årsmøtet fra Kjell Petter Pettersen innsendt forslag om at de som ikke hadde egen epostadresse skulle få innkalling til årsmøtet med brev. Årsmøtet vedtok da enstemmig etter innstilling fra styret at de som ba om det skulle få innkalling tilsendt per brev.

Det sittende styret fikk full tillit for sitt arbeid og alle styremedlemmene ble gjenvalgt.

Gjennom mange år har Gustav Olsen gjort en stor innsats for løshundprøvene og da spesielt som leder av Nordmarkaprøve. For dette arbeidet ble han hedret av årsmøtet.

Gustav Olsen mottar en liten gave for sin mangeårige innsats for klubben

Annonser

Default Image

Annonser

Annonsering er tilgjengelig for klubbens medlemmer. Valper som annonseres skal stamme fra foreldre som tilfredsstiller NEKF's krav til godkjente avlshunder. For å annonsere sender dere info på epost til klubben i kontaktskjema under avdelingen "Kontakt oss". Annonsen må minst inneholde informasjon om type hund og… Les mer.....

Grasrotandelen

Jeg aksepterer

Det medfører ingen sikkerhetsrisiko for deg, og gjør at vi kan tilby deg en tjeneste som virker best mulig.

Funksjonen kan slås av i de fleste nettlesere gjennom et menyvalg som "innstillinger", "sikkerhet" e.l. Dette vil imidlertid få konsekvenser for bruken av nettstedet generelt